داناکاپ چیست ؟

داناکاپ جشنواره ای است  عمدتا دانش آموزی ، که در آن نوآموزان پس از گذراندن دوره های آموزشی خود در شهر های مختلف و کسب سهمیه لازم می توانند در این رویداد شرکت نموده و دانش و مهارت خود را محک بزنند.

داناکاپ تکمیل یک چرخه آموزشی از ابتدای یک دوره آموزشی تا تبدیل آموزه ها و مهارت ها به یک خروجی عملی است.در واقع می توان رویداد ملی داناکاپ را تکمیل قدرت خلاقیت و مهارت دانست.

 

زمان برگزاری داناکاپ

داناکاپ سالی یک بار و در پایان سال شمسی برگزار می گردد. دانش آموزان یک سال از ابتدا تا رویداد داناکاپ در یک فرآیند آموزشی و استعداد پروری هستند.

برگزار کننده داناکاپ

داناکاپ بخش از مجموعه ای است آموزشی تحت عنوان داناکو ، داناکو به عنوان ارائه دهنده و تولید کننده بزرگ این حوزه است.

نحوه شرکت در داناکاپ

همانطور که گفته شد جشنواره خلاقیت و مهارت داناکاپ سالی یک بار برگزار می گردد . تاریخ دقیق این رویداد ۶ماه قبل از رویداد از طریق اطلاعیه های مسابقات در سایت داناکو و داناکاپ قرار می گیرد و پس از آن لینک های ثبت نام باز خواهد شد.

مدت زمان ثبت نام محدود بوده و پس از طی یک دوره زمانی مشخص لینک ها بسته خواهد شد.در نوبت اول ثبت نام طی دوره زمانی اعلامی اولیه ثبت نام همراه با تخفیف ۳۰ درصدی انجام خواهد پذیرفت و در صورتی که تاریخ تمدیدی توسط کمیته برگزاری داناکاپ در نظر گرفته شود لینک های در دوره پایانی باز خواهد شد که در این نوبت ثبت بدون تخفیف انجام می پذیرد.

 

امتیاز دهید