جشنواره ملی داناکاپ ۱۴۰۰ یک تجربه موفق از ساز و کای جدید مبتنی بر شبکه نمایندگی داناکو در سراسر کشور بود که با هماهنگی ها و اطلاع رسانی های به موقع رویداد از طریق دبیرخانه و نیز تلاش سازنده نمایندگان کشوری داناکو ، پرشور و با نشاط برگزار گردید. امسال نیز بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و اطلاع رسانی های قبلی دبیرخانه رویداد تشکیل و از پوستر رسمی رونمایی شد.

مسابقات چرتکه کشوری ۱۴۰۱ در رویداد ملی داناکاپ

داناکاپ ۱۴۰۱ نیز امسال بر اساس برنامه زمانی مشخص شده برگزار می شود . یکی از رشته های جذاب آن مسابقات چرتکه کشوری ۱۴۰۱ است که شامل لیگ های مختلفی می شود . در لیگ ها دانش آموزان بر اساس قوانین داناکاپ ۱۴۰۱ با هم به رقابت می پردازند. ثبت نام مسابقات کشوری چرتکه ۱۴۰۱ داناکاپ از طریق نمایندگی های داناکو در سراسر کشور برگزار می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی بیشتر در رابطه با ثبت نام می توانید با کارشناسان ما در دفتر مرکزی داناکو تماس حاصل نمایید.

مسابقات رباتیک کودکان در داناکاپ ۱۴۰۱

رباتیک نیز همانند چرتکه همواره یکی از رشته های جذاب رویداد ملی داناکاپ ۱۴۰۱ می باشد. مسابقات رباتیک کشوری ۱۴۰۱ داناکاپ سرشار از هیجان بوده که طی آن نوآموزان با توجه به دوره های آموزشی گذرانده سازه های رباتیک خود را می سازند. فاکتور های مختلفی جهت انتخاب تیم برتر رویداد وجود دارد که با مطالعه قوانین آن می توانید حضور موفقی را در یک رویداد علمی تجربه نمایید.

دبیرخانه رویداد ملی داناکاپ ۱۴۰۱

دبیرخانه مسئولیت سیاست گذاری ، برنامه ریزی ، تصیم گیری و اجرای رویداد بوده که متشکل از افرادی با توانایی آموزشی ، مدیریتی و اجرایی است. طی جلسات مختلف انجام شده در داناکو افراد دخیلی در رویداد داناکو انتخاب و بدین ترتیب دبیرخانه رویداد با هدف برنامه ریزی لازم تشکیل گردید.

پوستر رسمی جشنواره ملی خلاقیت و مهارت داناکاپ ۱۴۰۱

هویت بصری هر رویداد یکی از مواردی است که در مراحل آغازین با هدف تبین نمایه زیبا و ایجاد شکل بصری درست طراحی می گردد. در نخستین گام پوستر جشنواره ملی داناکاپ با مضمون خلاقیت و با استفاده از المان ها و اجزای گرافیکی جذاب و زیبا طراحی گردید. در زیر می توانید تصویر آن را مشاهده نمایید.

در پست های بعدی اطلاعیه های مهم از جمله قوانین رویداد اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راههای ارتباطی درج شده در سایت با دبیرخانه ارتباط بر قرار نمایید.

امتیاز دهید