امسال و با توجه به بهبودی نسبی شرایط همه گیری کرونا که مدت زمان نسبتا طولانی ای را نیز همراه با آن سپری کردیم ، برآن هستیم تا با همکاری نمایندگی ها و نوآموزان داناکویی در سراسر کشور ، رویداد ملی جشنواره خلاقیت و مهارت داناکاپ را به شیوه ای سازگار با ساختار جدید فعالیت های آموزشی برگزار نماییم. از این رو دبیرخانه این رویداد تشکیل و فرایند های مختلفی را از نحوه برگزاری ، شرایط کیفی و استاندارد رقابت را مورد برسی قرار دادند و در نهایت مقرر گردید تا در پاسان سال این رویداد را برگزار نماییم.

شرایط برگزاری داناکاپ ۱۴۰۰

شرایط برگزاری رویداد ملی داناکاپ ۱۴۰۰ به این صورت است که رقابت ها به صورت شبکه پایگاهی نمایندگی برگزار می گردد. به این نحو که رویداد داناکاپ در هر محل نمایندگی و البته به صورت همزمان و بر خط بوده که از طریق سیستم مونیتوریگ دفتر مرکزی قابل مشاهده می باشد تا شرایط برگزاری به صورت یکسان برای همه بر قرار باشد.

بخشی از رویداد نیز در قالب پروژه های عملی و مهارتی بوده که با نظارت کارشناسان و به صورت ارائه محتوا به دفتر مرکزی ارسال شده و پس از برسی برندگان آن مشخص می گردند.

نحوه ثبت نام در جشنواره خلاقیت و مهارت داناکاپ ۱۴۰۰

امیدواریم شاهد حضور پر رنگ شما داناکویی های عزیز در رویداد ملی داناکاپ ۱۴۰۰ باشیم . شما می توانید برای ثبت نام و شرکت در این رویداد با شماره تماس های زیر و یا از طریق نمایندگی داناکو در شهر خود اقدام نمایید.

۰۲۱۳۶۰۴۳۹۲۴

۰۹۲۱۶۲۱۳۶۴۶

امتیاز دهید